La Sindicatura de Greuges de Barcelona tanca l’atenció al públic fins a l'11 de maig, tot i que seguirà amb la seva activitat de recepció i resolució de queixes
Vilà ha garantit que qualsevol persona podrà formalitzar les queixes a través dels nostres canals telemàtics, i que l’assessoria seguirà analitzant i resolent les queixes ciutadanes. Més informació
|
Com puc formalitzar una queixa durant el confinament?
Encara que no hi hagi atenció presencial, qualsevol ciutadà o ciutadana de Barcelona pot presentar una queixa a través dels nostres canals telemàtics: web (www.sindicabarcelona.cat), correu electrònic (sindicadegreuges@bcn.cat), i telèfon (93 413 29 00).
|
Les queixes rebudes en matèria de cossos de seguretat durant l’estat d’alarma
La tònica general de les actuacions policials a la nostra ciutat està sent justificada i proporcional. Tot i això, la Síndica ha rebut queixes de la ciutadania que mostren aïllades actuacions policials que estan lluny de seguir criteris motivats. Més informació
|
La Síndica comparteix que es puguin donar els primers permisos perquè els infants i adolescents surtin al carrer
“Ja portem un mes i mig de confinament, i mantenir aquestes mesures excepcionals durant un període dilatat de temps afecta la salut física i mental dels nens i nenes”, ha afirmat Vilà. Més informació
|
La ciutadania denuncia problemes per inscriure els fills i filles en el Registre Civil de Barcelona
Sense la inscripció al Registre Civil no es pot obtenir el llibre de família, document imprescindible per tenir accés a la prestació de les baixes de maternitat i paternitat. Més informació
|
|
L'agenda de la síndica |
 |
04/05/2020
13.30 h
Participació al programa 'La Ciutat' d'Onda Cero
Onda Cero Catalunya
|
05/05/2020
11.45 h
Intervenció en el programa 'En directe' de Ràdio 4
RNE Catalunya
|
14/05/2020
12.30 h
Entrevista a COPE Catalunya
COPE Catalunya
|
|