Formulari de queixes

Els camps marcats amb un asterisc són obligatoris

Dades personals

Tramitació prèvia

L’objecte de la queixa ha estat plantejat anteriorment a :

Podeu adjuntar fins a 4 documents en algun dels formats següents:
doc, docx, odt, pdf, jpg, png, gif
La mida màxima d'aquest document és de 5.000 Kb.

Protecció de dades

D’acord amb la normativa de protecció de dades us informem que, en tramitar aquest document consentiu a que les vostres dades personals seran tractades per l’Ajuntament de Barcelona, segons les competències/fitxer-LOPD “049 Queixes a la Sindicatura de Greuges de Barcelona”, amb la finalitat de gestionar les peticions d’empara a la Sindicatura de Greuges, (tractament 418), legitimada en base al consentiment de l’interessat. Tret d’obligació legal, les vostres dades no seran cedides a tercers. Teniu dret a accedir, rectificar i suprimir les vostres dades, així com altres drets sobre les mateixes. Podeu consultar informació addicional sobre aquest tractament i protecció de dades en www.bcn.cat/ajuntament/protecciodades

Així mateix, en compliment de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació 34/2002 d’11 de juliol, us indiquem que en informar el camp correu electrònic o telèfon mòbil ens autoritzeu a emprar aquests mitjans per la realització de comunicacions directament relacionades amb la finalitat indicada.